Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 12 de abril de 2014

RECORD DE LA PRIMERA COMUNIÓ-RECUERDO DE MI PRIMERA COMUNIÓN


BONES TARDES:

Fa una estona arreglan papers antics, he trobat aquest Record de la meva Primera Comunió i l´he escanejat.
Per sempre perdurará dins del meu cor aquest dia que  vareig rebrer a   Jesús Nostre Senyor i ja per sempre, fins que es tanquin aquets ulls humans,  el guardaré com un tresor en un reconet de la meva ment.
PAU I BÉ.
Desde Valencia amb carinyo,

BUENAS TARDES:

Hace un rato arreglando papeles, he encontrado este Recuerdo de mi Primera Comunión y lo he escaneado.
Para siempre perdurará dentro de mi corazón este día que recibí a Jesús Nuestro Señor y ya para siempre, hasta que se cierren estos ojos humanos,   lo guardaré como un tesoro en un rinconcito de mi mente.
PAZ Y BIEN.
Desde Valencia con cariño, Montserrat Llagostera Vilaró

11 comentarios:

  1. Hay que ir escaneando los recuerdos de nuestra infancia e ir recordando siempre lo bueno de ello.
    Buenas noches Montserrat.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola Mari Pi-R.
      Gracvas la respuesta me ha salido mucho más abajo y repito que me encantan los recuerdos bonitos.
      Besos, Montserrat

      Eliminar
  2. Olá.

    Meus desejos de um fim de semana elegante. Com muita simpatia, alegria e saúde. Muito sol, praia e mar, para os que sorriem com o litoral, isto vale, para qualquer parte do planeta Terra. E para os QUE, como eu, residem no interior, resta-nos, a sombra das palmeiras, e o canto dos pássaros.
    Um abraço

    ResponderEliminar
  3. Que bonito, Monserrat!!!! que suerte conservar tantas cosas, me dejas asombrada, entradas, recordatorios, fotos....a mi me gustaría poder haberlas podido guardar!!!
    Un saludo
    Rosa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Rosa por tu visita.
      Y las cosas que me faltan que tiré cuando me trasladé de Barcelona a Valencia.
      Muchos besos, Montserrat

      Eliminar
  4. Hola Mari-Pi-R
    Muchas gracias por tu visita.
    Es cierto recordar las cosas buenas es un regalo para la mente.
    Aunque hay que vivir el presente con atención.
    Besos, Montserrat

    ResponderEliminar
  5. Hola noieta, ja veig que has anat a beneir el ram, fas cara de felicitat...És bonic guardar els records d'infància, perquè ens condicionen la vida!
    Petonets, Montserrat.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Feliç setmana Mª Roser
      A mi me l´han condicionat en positiu. Perque quan ets feliç amb aquets valors.Per qué tinc que buscat un altre com? Aixó de buscar un altre com es ubna frase del cant Espiritual de Joan Maragall.Petons, Montserrat

      Eliminar
  6. Jo me'n recorde de la meua primera comunió en què jo eixia d'un refredat, en aquella època jo els agafava molt a sovint, però el recorde com un gran dia malgrat tot, això m'ha fet un home seriós, l'haver de comprometre'm amb l'espiritualitat.

    Vicent

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi Vicent m´ajudat i sobretot en els moments durs, el tenir Fe Cristiana, que es la meva.
      Mira jo pense "Cor de Jesúa amb Vos confio" o "El Senyor es el meu Pastor", per mi son els meus "mantras" .
      Una abraçada, Montserrat

      Eliminar